یکی از بهترین و مؤثرترین روش‌ها برای ارتباط مؤثر با مشتریان طراحی سایت شرکتی برای شرکت‌ها به شمار می‌رود. با طراحی این سایت، شرکت‌ها قادر خواهند بود به معرفی رزومه، محصولات، خدمات، تجربه و همچنین به اشتراک گذاشتن دستاوردهای خود در طول سال‌ها فعالیتی که در شرکت داشته‌اند بپردازند. برای شرکت‌هایی که خدمات و محصولاتی را برای ارائه به مشتریان دارند، برند سازی در درجه اول اولویت قرار دارد. یکی از بهترین و ارزان‌ترین روش‌ها برای برند سازی طراحی سایت است. سلامت پردازش می تواند دقیقا سایت مورد نظر شما را طراحی کند. با داشتن سایت یک شرکت می‌تواند در فضای مجازی به فعالیت بپردازد. شرکت قادر خواهد بود از مخاطبان زیادی را از طریق صفحاتی که در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارد به سمت سایت خود هدایت کرده و مشتریان زیادی را برای خدمات و محصولات شرکت جذب نماید.

سایت شرکتی
سایت برای شرکت

شما همچنین می‌توانید با هزینه بسیار کم کسب و کار خود را بهبود داده و در بین کاربران شناخته شوید. بنابراین طراحی این‌گونه سایت‌ها برای شرکت‌ها مزایا و موفقیت‌های بی‌شماری دارد؛ اما در خصوص طراحی این گونه سایت‌ها باید گفت اگر به‌درستی طراحی نشوند و اصول و موازین صحیح طراحی در آن‌ها رعایت نشود چه بسا ممکن است کارایی و مزایایی که در ابتدا در خصوص داشتن سایت برای شرکت‌ها با یکدیگر برشمردیم نداشته باشند. در طراحی این دسته از سایت‌ها باید بر اساس اصول سئو و موتورهای جستجو مخصوصاً موتور جستجوی گوگل پیاده‌سازی شود. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با نکاتی که در طراحی سایت شرکتی موظف هستیم به آن‌ها توجه کنیم آشنا نماییم.

نکاتی که در طراحی سایت شرکتی باید به آن توجه کرد

موارد کلیدی و نکات مهمی وجود دارد که توجه به آن‌ها می‌تواند طراحی سایت شرکتی را بسیار کارآمد تر کند. در ادامه با برخی از مهم‌ترین نکاتی که در خصوص طراحی این‌گونه سایت‌ها باید رعایت کنیم خدمت شما معرفی می‌کنیم.

انتخاب دامنه مناسب

دامنه کوتاه و خوش آهنگ می تواند یادآوری آدرس سایت شرکت را آسانتر کند. این به معنای بهترین روش ترکیب شیوه های سئو، کلمات کلیدی، بازاریابی محتوایی و کمپین های تبلیغاتی برای افزایش ترافیک سایت شما است.

ارائه اطلاعات تماس

ترجیحا اطلاعات تماس را در هدر یا بالای صفحه هدر و یا پایین صفحه در فوتر قرار دهید. برای اینکه مخاطبین بتوانند با شما و یا تیم فروش تماس بگیرند و نیازی به جستجو برای پیدا کردن اطلاعات تماس نداشته باشند.

به واکنش دعوت کنید

استفاده از یک دکمه، پیوند و یا پیغام فراخوانی برای اقدام یا کال تو اکشن در سایت می تواند مخاطب را برای داشتن فعالیت در سایت، ثبت نام، خرید یا برقراری ارتباط و بطور کلی انجام یک اقدام خاص تشویق کند. 

طراحی ساده و کامل

استفاده از طرح های شلوغ و یا اطلاعات اضافه می تواند حواس مخاطب را پرت کند، اطلاعات بیش از حد و یا استفاده از رنگ و فونت های زیاد تعادل صفحات را برهم زده و مخاطب را از بخاطر سپردن اطلاعات باز می دارد.

توجه به سرعت سایت

با بروز نگاه داشتن سایت، بهینه سازی فیلم و تصاویر برای دانلود سریعتر و همچنین پهنای باند مناسب سرعت لود شدن سایت را افزایش دهید. نرخ پرش از سایت های با سرعت لود بالا بسیار زیاد است.

بهترین روش های سئو

ممکن است بهترین سایت را در صنعت خود داشته باشید، اما اگر مردم نتوانند آن را پیدا کنند فایده ای ندارد. لینک های داخلی، استفاده از کلمات کلیدی و محتوای جدید و مرتبط اثر زیادی بر رتبه بندی سایت خواهد داشت.

هدف از طراحی سایت شرکتی چیست؟

شاید بگویید که ما چرا نیاز به طراحی سایت برای شرکت داریم. ما که به‌عنوان شرکتی که سال‌های زیادی است در بازارهای مختلف در حال فعالیت هستیم چه نیاز است که برای مجموعه خود یک سایت طراحی کنیم و هزینه زیادی را بابت آن بپردازیم؟ جواب ساده است. اگرچه شما هزینه می‌پردازید اما درآمدی که از مزایای طراحی سایت شرکتی نصیب شرکت شما می‌شود بسیار بیشتر خواهد بود. همین طور از طریق آن شما قادر خواهید بود بازارهای هدف بسیاری را برای محصولات و خدمات خود پیدا کنید. سایت شما هر چقدر حرفه‌ای و استاندارد تر باشد انجام این کار بسیار راحت تر خواهد بود.

هدف طراحی سایت شرکتی
ویژگی های سایت شرکتی

با آسان شدن دسترسی به اینترنت این روزها هرکسی که می‌خواهد کالا یا خدماتی را سفارش دهد. دررابطه با مسئله ای اطلاعاتی کسب کند به گوگل مراجعه می کند، حالا تصور کنید شرکت شما دارای یک سایت استاندارد و قوی در این زمینه باشد.

در این صورت روزانه و به‌صورت ۲۴ ساعته کاربران می‌توانند به سایت شما مراجعه کرده و اطلاعات لازم را در خصوص محصول مورد نظر کسب نمایند و هر وقت که بخواهند به راحتی می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی که در سایت قرار داده‌اید با شما تماس بگیرند و پشتیبانی و مشاوره لازم را دریافت کرده و درنهایت محصول مورد نظر را خریداری نمایند. مطمئناً اگر محصولات و خدمات شما آن‌ها را راضی کند اعتماد مشتریان شما به شرکت بیشتر شده و همین موضوع سبب افزایش فروش و جذب مشتریان بیشتر برای شما خواهد شد.

طراحی این سایت‌ها برای شرکت‌ها مزایای بیشتری دارد. شما می‌توانید با داشتن یک سایت معتبر و استاندارد در بین مشتریان خود اعتبار و ارزش بیشتری پیدا کنید و کسب ‌و کار خود را گسترش دهید. همچنین در طول ۲۴ ساعت شبانه روز مشتریان شما می‌توانند به اطلاعات و خدمات مربوطه توسط سایت شما دسترسی داشته باشند. همین امر سبب می‌شود علاقه بیشتری در بین آن‌ها ایجاد شود که برای خرید محصولات جدید همواره به سایت شما مراجعه نمایند. در ادامه به بیان مهم‌ترین مزایایی که طراحی سایت شرکتی می‌تواند داشته باشد می‌پردازیم.

به صرفه بودن

تبلیغات تلوزیونی، بیلبرد و… بسیار گران هستند درصورتی که نمی توان پیشبینی کرد بازخورد مثبتی خواهد داشت. در عین حال با طراحی یک سایت برای شرکت خود همواره شما ابزاری قوری برای تبلیغات در دسترس خواهید داشت. ابزاری که کاربران می‌توانند به‌راحتی توسط گوشی‌های هوشمند، تلویزیون‌های هوشمند، کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها در هر زمان که اراده کنند به آن دسترسی داشته باشند.

برتری نسبت به رقبا

یکی از بهترین و مؤثرترین روش تبلیغات و شناسایی خود به مخاطبین داشتن یک سایت موفق در گوگل است که اطلاعات، سوابق، نحوه برقراری ارتبفاط و نحوه کار خود را به مشتریان حاضر و مشتریان آینده ارائه دهید. روش آسان و مقرون به صرفه که علاوه بر برای معرفی خود به مشتریان باعث شناخته شده و افزایش سود آوری برای شرکت و از همه مهمتر سبقت گرفتن از رقیبان می شود.

ارتباط آسان و دوطرفه با مشتری

با طراحی سایت برای شرکت‌ها شما قادر هستید با مشتریان به صورت دوطرفه ارتباط داشته باشید. مخاطبین می‌توانند درباره محصولات و خدمات سایت شما نظر دهند و شما هم می‌توانید پاسخگوی آنها باشید. این موضوع سبب جلب اعتبار و اعتماد بیشتری برای شما خواهد شد. همچنین می توانید با مخاطبین و افرادی که در جستجوی خدماتی مشابه خدمات شرکت شما هستند نیز ارتباط برقرار کنید.

کسب اعتبار

طراحی سایت برای انجام امور شرکتی به مجموعه شما اعتبار بیشتری می‌دهد. اعتماد مردم نسبت به شرکت‌هایی که حضور پررنگ در فضای اینترنت دارند نسبت به شرکت‌هایی که از این امکان برخوردار نیستند بیشتر است. قطعا اینترنت فضای راحت و ایمنی برای جستجو، بررسی و کسب اطلاع از فعالیت های هر شرکتی است. طراحی سایت شرکتی متناسب با نوع کسب و کارتان و مطابق سلیقه مشتریان اثر خوبی بر جذب مخاطب دارد.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات