طراحی سایت برای وکلا این امکان را فراهم می‌کند که بتواند با تمام مردم در همه نقاط کشور بدون هیج محدودیتی ارتباط دو طرفه برقرار کند. همه مردم در زمینه‌های مختلف از جمله زمینه‌های مالی و حقوقی ممکن است دچار مشکل شوند و کار آن‌ها به دادگاه منتهی شود. در چنین مواقعی به دنبال پیدا کردن یک وکیل خوب هستند که به مشکل آن‌ها رسیدگی کند. اختصاصی بودن قالب سایت باعث جذب بیشتر کاربران و مخاطبان شده و اعتماد آن‌ها را جلب می‌کند. یک وکیل با به روزرسانی و ایجاد تغییر در قالب اختصاصی سایت رشد سایت را به مخاطبان نشان می‌دهد و ان‌ها نیز این موضوع را درک می‌کنند.

طراحی وب سایت برای وکلا

طراحی وب سایت برای وکلا به عنوان ابزاری برای ارتباط وکیل با مخاطبان و موکلان به کار می‌رود. یک وکیل با ساخت سایت برای خود می‌تواند خدمات خود را معرفی کند و با مطرح کردن پرسش و پاسخ حقوقی و ارائه راه حل در بخشی از سایت مخاطبان بیشتری جذب کند و بیشتر شناخته شود. طراحی سایت برای وکلا به رشد کسب و کار این گروه شغلی کمک زیادی می‌کند.‌ چراکه همواره افرادی هستند که در پی پاسخ به مشکلات حقوقی و قانونی به دنبال مشاوره بهترین سایت وکالت هستند.

 برای پیدا کردن یک وکیل خوب معمولا مراجعه به سایت شخصی وکیل و مطالعه رزومه کاری و نتایج پرونده‌های قبلی همچنین مقایسه وکلا بهترین روش برای انتخاب بهترین وکیل است. در گذشته انجام تحقیق درباره یک وکیل و بررسی سوابق او کار راحتی نبود و به زمان زیادی نیاز داشت. اما امروز صرفا با جستجو در گوگل می توان تجربه و سابقه هر وکیل را بررسی کرده و در میان آنها انتخاب کنند.

دلایل اهمیت طراحی سایت برای وکلا

طراحی سایت امروزه یک موضوع مهم و ضروری برای تمام مشاغل به شمار می‌رود. شغل وکالت یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین شغل‌ها در بین مردم است. همه افراد حداقل یک بار هم که شده در زندگی خود با مشکلات حقوقی و قضایی برخورد کرده و در چنین مواقعی به یک وکیل احتیاج پیدا می‌کنند. با گسترش اینترنت و افزایش آگاهی مردم و روی کار آمدن گوشی‌های هوشمند، طراحی سایت وردپرسی، راه‌ ارتباطی مردم با مشاغل مختلف تسهیل شده است. مردم برای همه نیازهای خود قبل از مراجعه حضوری، وارد گوگل شده و نیاز خود را جستجو می‌کنند. به همین دلیل وکلا نیز با طراحی سایت حقوقی فضای مناسبی را برای معرفی خود فراهم می کنند.

به این ترتیب، بدون نیاز به حضور مراجعان در دفتر وکالت ارائه مشاوره داده، حق مشاوره را دریافت کرده و همچنین تعداد مراجعین و مخاطبان خود را افزایش دهد. وجود فضای اطلاع رسانی در اینترنت روشی سریع و کم هزینه برای تبلیغات و برندینگ وکیل خواهد بود.

خدمات و امکانات ارائه شده در طراحی سایت وکلا

بهترین سایتهای حقوقی می توانند ارائه دهنده خدمات و امکاناتی باشند که مخاطبین را از مراجعه حضوری به دفاتر حقوقی آسوده خاطر می سازد. تنها کافی است با توجه به نمونه سایت وکالت، اقدام به طراحی سایت خدماتی کاملی کنید که به تمامی نیازهای مخاطبین توجه داشته و در پی رفع آنها باشد.

بخش عضویت در سایت وکیل

خدمات سایت وکالت در دو بخش عمومی و اختصاصی قابل ارائه است. مخاطبین می توانند پس از عضویت در سایت از خدمات تخصصی و ویژه ای همچون تشکیل پرونده، تعیین زمان مشاوره اختصاصی بصورت آنلاین و حضوری و همچنین پیگیری درخواست برخوردار شوند.

بخش پرسش و پاسخ به صورت آنلاین

قسمت پرسش و پاسخ فضایی برای برقراری ارتباط مخاطبان و کاربران سایت است که پس از عضویت در سایت، سوال‌ها، انتقادات و پیشنهادهای خود را به صورت چت آنلاین بیان می‌کنند و وکیل نیز به صورت آنلاین به این سوالات پاسخ می‌دهد‌ تا خدمات قابل ارائه را در جهت نیاز مخاطبین بهبود بخشد.

بخش برقراری ارتباط با وکیل

در بخش ارتباط با وکیل روش های برقراری ارتباط، اطلاعات تماس، لوکیشن مسیرهای دسترسی به دفتر وکالت، آدرس پستی، شماره‌های برقراری تماس تلفنی و آدرس ایمیل وکیل قرار گرفته تا موکلان با استفاده از این روش ها به راحتی و بدون مراجعه حضوری با وکیل خود ارتباط برقرار کنند‌.

 بخش صفحه رزومه و سابقه وکیل

در این قسمت از طراحی سایت وکلا، وکیل با ارائه رزومه کاری خود، توانایی‌های و سوابق خود به جلب نظر مخاطبان می‌پردازد. این بخش نقش بسیار مهمی در جذب مخاطبان دارد و باعث جلب اعتماد آن‌ها می‌شود. در واقع صفحه رزومه یکی از قسمت‌های اساسی و پرکاربرد سایت وکلا می‌باشد‌.

 بخش معرفی سایت و ارائه خدمات

بخش معرفی سایت به بیوگرافی وکیل، مدارک تحصیلی و فعالیت‌های انجام شده توسط او، می پردازد. همچنین خدماتی که وکیل بصورت تخصصی ارائه می دهد، به طور خلاصه بیان می‌شود تا مخاطب با مطالعه این بخش دریابد که آیا نیاز او جزء توانایی‌های وکیل هست یا خیر؟!

سامانه نوبت دهی در وب سایت وکیل

در طراحی سایت برای وکلا، مشابه طراحی سایت پزشکان، جهت پاسخگویی به تمامی متقاضیان، سامانه نوبت دهی ایجاد می‌شود. سامانه نوبت دهی با حفظ نظم و بصورت سیستمی نوبت دهی می کند. به این ترتیب، موکل به راحتی در تاریخ و ساعت مشخص شده مشاوره آنلاین و یا حضوری خود را دریافت می کند.

طراحی صفحه آزمون‌های حقوقی در سایت وکلا

در طراحی سایت وکلا می‌توان صفحه‌ای را به معرفی آزمون‌های حقوقی اختصاص داد. در این صفحه وکیل تجربیات خود را در مورد نحوه سوالات، منابع آزمون وکالت در اختیار وکلای جوان قرار داده و زمینه شناخته شدن خود را در میان همکاران فراهم می سازد.

بخش مشاوره آنلاین در طراحی سایت وکیل

یکی از امکانات موجود در طراحی سایت وکلا، امکان ارائه مشاوره آنلاین است. در این بخش کاربرانی که به دلیل دوری مسافت و کمبود وقت امکان مراجعه حضوری ندارند، می‌توانند بصورت خصوصی با وکیل ارتباط برقرار کرده و مشاوره‌های حقوقی خود را دریافت کنند.

بخش سیستم پرداخت مشاوره وکیل آنلاین

با استفاده از سیستم پرداخت آنلاین که در طراحی سایت وکلا به کار برده می‌شود، کاربران به راحتی و بدون صرف وقت زیاد می‌توانند هزینه‌های وکالت را پرداخت کنند. از سوابق پرداخت در سایت وکلا می‌توان کپی گرفت و یا آن‌ها را ایمیل کرد.

 طراحی صفحه مقالات و اخبار در سایت وکلا

قوانین جدید، اخبار جدید مربوط به مسائل حقوقی، بخشنامه‌ها، آیین‌ نامه‌ها، مقاله‌های آموزشی وکالت را می‌توانید در بخش مربوط به اخبار و مقالات سایت وکلا مشاهده کنید. این صفحه همواره یکی از بخش‌های جذاب سایت وکلا برای مخاطبان است‌.‌

مشاوره رایگان طراحی سایت

شاخص های مهم در طراحی وب سایت وکیل رسمی

یکی از شاخص‌هایی که در طراحی سایت وکیل باید مورد توجه قرار گیرد، سادگی، زیبایی و جذابیت سایت است. مراجعین به سایت وکلا تمام گروه‌های سنی را در بر می‌گیرد. بنابراین طراحی سایت باید ساده و قابل فهم باشد و مخاطب پس از ورود به سایت جذب آن شده و به کاربران دائمی تبدیل شود.

طراحی سایت وکلا باید به گونه‌ای باشد که یک وکیل بتواند هزینه‌های مربوط به کاغذ را حذف کند و در هر زمان و مکانی بتواند در سایت فعالیت مفیدی داشته باشد و با بهترین کیفیت اطلاعات مورد نیاز را در اختیار موکلان خود قرار دهد. یکی دیگر از شاخص‌هایی که در طراحی سایت وکلا نباید از آن غافل بود، بهینه سازی سایت می‌باشد‌. برای پیشرفت یک سایت فقط زیبایی و ظاهر سایت مهم نیست بلکه باید با بهینه سازی سایت در موتورهای جستجوی گوگل باعث شوید که افراد بیشتری سایت را مشاهده کرده و محتوای آن را مطالعه کنند.

نکات مهم در طراحی وب سایت حقوقی

 در طراحی سایت برای وکلا نباید شاخص امنیت را نادیده گرفت. در ساخت یک سایت باید امنیت سرور، شبکه، سیستم عامل و نرم‌ افزار را فراهم کرد. در سایت وکلا اطلاعات زیادی مانند اطلاعات شخصی موکل‌ها و پرونده‌های سرّی وجود دارد. نداشتن امنیت باعث می‌شود که سایت به راحتی هک شده و اطلاعات مهم آن از دست برود.‌

استفاده از قالب اختصاصی برای سایت وکیل یکی دیگر از شاخص‌های مهم و تاثیر گذار در موفقیت سایت است. در دنیای اینترنت قالب‌های آماده و از پیش ساخته شده کار را برای راه‌اندازی یک سایت راحت کرده است. اما با طراحی یک قالب اختصاصی می‌توان به سایت هویت و اعتباری جدا بخشید. اختصاصی بودن قالب سایت باعث جذب بیشتر کاربران و مخاطبان شده و اعتماد آن‌ها را جلب می‌کند. یک وکیل با به روزرسانی و ایجاد تغییر در قالب اختصاصی سایت رشد سایت را به مخاطبان نشان می‌دهد و آن‌ها نیز این موضوع را درک می‌کنند.

اولین مورد ارائه اطلاعات و اشتراک آنها می باشد. راهی برای دسترسی به خدمات مراجعین و مخاطبین بالقوه می باشد. ما می توانید بصورت آنلاین مشاوره حقوقی دریافت کنید. روند قانونی کار را جویا شده، از تجربیات پرونده مشابه و نتیجه نهایی آنها مطلع شده و در نهایت فضایی برای شناخت بهتر وکیل و انتخاب او برای رسیدگی به امور حقوقی فراهم می شود.

طراحی وب سایت شرکت حقوقی بسته به نوع طراحی و امکاناتی که مد نظر دارید متغیر است. به همین خاطر هزینه پیشنهادی در قالب تعرفه قیمتی و در سه پلن پیشنهادی ذکر شده است که می توانید متناسب با نیاز خود بهترین سایت را برای ارائه خدمات حقوقی و وکالت انتخاب کنید.

خدمات حقوقی می تواند شامل مشاوره، راهنمایی و بازگویی خط راه، بررسی موانع پیش رو و همچنین قبول وکالت شخص در موارد حقوقی، مالی و کیفری می باشد. هر وکیل برحسب تخصص و تبحری که دارد می تواند مشاوره و یا وکالت شما را پذیرفته و به شما در گذراندن مراحل قانون کار یاری رساند.

برای طراحی وب سایت حقوقی مناسب لازم است به مواردی که اشاره می شود توجه کرد: نام و آرم مناسبی انتخاب کنید. رنگ برند خود را تعیین کنید. بر مزایای رقابتی تأکید کرده و در نهایت از روشش های سئو و محتوای مناسب برای جذب مخاطبین خود استفاده کنید.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات