با طراحی سایت فروشگاهی برای داروخانه خود، کسب و کار خود را متحول کنید. امروزه اگر تکنولوژی های جدید استفاده نکنید از رقابت با سایر داروخانه عقب خواهید ماند. هر روزه بر تعداد بیمارانی که ترجیح می دهند از داروخانه های آنلاین خرید کنند افزوده می شود و اگر داروخانه شما، فروش آنلاین نداشته باشید نمی توانید پاسخگوی مناسب مشتریان خود باشید. کار طراحی سایت یک کار کاملاً تخصصی است اما تخصص ما راه اندازی داروخانه های آنلاین می باشد. در این مقاله با ما همراه باشید تا صفر تا صد طراحی و راه اندازی پروژه پروژه سایت داروخانه را بدانید. در ضمن هر سوالی داشتید از مشاوران ما بپرسید.

طراحی سایت داروخانه چگونه است؟ چگونه یک وبسایت داروخانه‌ای مناسب داشته باشیم؟ قیمت طراحی سایت‌های داروخانه‌ای چقدر است؟ طراحی فروشگاه اینترنتی داروخانه مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؟ مناسب‌ترین قالب طراحی سایت داروخانه کدام است؟  چه موقع نیاز به طراحی سایت داروخانه آنلاین داریم؟ با ما باشید تا بتوانید بهترین شرکت طراحی سایت را پیدا کنید و کار طراحی سایت را با بهترین قیمت و با بالاترین کیفیت دریافت نمایید.

لزوم بخش فروش آنلاین داروخانه

امروزه اکثر کسب و کارها سعی می کنند، سهمی از فروش اینترنتی داشته باشند طبعاً داروخانه ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. از سویی دیگر تمایل افراد به خرید اینترنتی محصولات دارویی نیز هر روز بیشتر می شود. هنگامی که با مشتریان داروخانه ها از علل خرید اینترنتی می پرسیم معمولاً جواب های زیر شنیده می شوند:

  • داروخانه آنلاین تنوع محصولات کاملی دارند.
  • در دوران کرونا ما سعی می کنیم از مراجعه به داروخانه های فیزیکی خودداری کنیم.
  • امکان و زمان کافی برای بررسی ترکیبات تشکیل دهنده مکمل ها در داروخانه آنلاین فراهم هست.
  • بررسی و مقایسه قیمت انواع محصولات و برندهای متفاوت در داروخانه آنلاین آسانتر است.
  • با توجه به مشغله کاری و وقت کمی که داریم سعی می کنیم اکثر خریدهایمان را به صورت اینترنتی انجام دهیم.
طراحی سایت داروخانه
سفارش آنلاین دارو

با توجه به سوال و جواب های فوق، مشخص می گردد دکترهای داروساز یا صاحبان داروخانه هایی که به این نیازهای مشتریان پاسخ داده اند توانسته اند فروش داروخانه خود را تا حد چشمگیری افزایش دهند.

ایده ایجاد یک فروشگاه اینترنتی برای داروخانه، می تواند مزیت های بیشماری داشته باشد. طبق تجربیات تیم ما مشخص شده است که در صورتیکه داروخانه های آنلاین بتوانند اصول اولیه در زمینه فروش اینترنتی را رعایت کنند قطعاً فروش حداقل ۲ برابری نسبت به یک داروخانه فیزیکی معمولی را تجربه خواهند کرد. دقت داشته باشید که حوزه فروش اینترنتی دارو و مکمل به بسیاری از نیازهای مشتریان پاسخ مناسبی داده نشده است که اگر شما به کمی به این موضوع توجه داشته باشید مطمئناً می توانید سود خوبی را کسب کنید.

از سویی دیگر هزینه های راه اندازی و نگهداری از سایت داروخانه نسبت به داروخانه فیزیکی بسیار پایینتر است. طراحی سایت داروخانه توسط شرکت سلامت پردازش بسیار ساده است، به این خاطر که شما و پرسنل داروخانه بتوانید به راحتی مدیریت سایت را برعهده بگیرید. پس یکی از دیگر از مریت های تأسیس سایت برای داروخانه خود، هزینه های پایین آن است که می تواند فروش خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

همچنین بسیاری از دکترهای داروسازی عزیز هدف خود از تأسیس داروخانه آنلاین را برندینگ اعلام کرده اند. کاملاً مشخص است داروخانه ای که یک سایت زیبا و کاربردی دارد یک سر و گردن از داروخانه های دیگر بالاتر است و این می تواند برای صاحب آن داروخانه امتیازات فراوانی به وجود آورد.

مدیریت راحت سایت داروخانه توسط پرسنل خود داروخانه

گاهاً مشاهده شده است سایتهایی که برای داروخانه ها طراحی و اجرا شده است آنقدر پیچیده و سنگین هستند که به جز خود برنامه نویس ها و طراحان سایت شخص دیگری توانایی استفاده از آن را ندارند. به همین دلیل ایجاد یک تغییر کوچک مستلزم صرف وقت و شاید هزینه باشد. سایت های طراحی شده برای داروخانه توسط تیم سلامت پردازش به گونه ای است که با یک دانش ابتدایی بتوان آنرا مدیریت کرد و از تمامی ویژگی های آن استفاده کرد و تغییرات مد نظر موسیی و مسئولین فنی عزیز را در آن پیاده کرد. این یکی از ویژگهای جالب طراحی سایت برای داروخانه توسط شرکت ما می باشد. به طور مثال ممکن است قیمت های داروها و محصولات موجود در سایت تغییر کند، ممکن است شما بخواهید یک قسمت جدید به سایت خود اضافه کنید، ممکن است بخواهید عکس یک دارو را تغییر دهید همه این تغییرات و حتی خیلی بیشتر از آن را می توانید با استفاده از سایت های طراحی شده توسط تیم ما، خودتان به راحتی انجام دهید.

سایت فروش دارو
بخش های طراحی سایت داروخانه

یک داروخانه آنلاین پرفروش چه امکاناتی باید داشته باشد؟

هر کسب و کاری نیازهای مخصوص به خود را دارد مثلاً نیازهای یک موسسه آموزشی با نیازهای یک داروخانه کاملاً متفاوت است. شرکت سلامت پردازش با توجه به اینکه چندین سال به صورت مستمر با داروخانه سراسر ایران همکاری نزدیک داشته است توانسته است تمام نیازهای مربوط به داروخانه ها را شناسایی و برای آنها راه حل ها ارائه دهد.

مهمترین ویژگی های یک پروژه موفق طراحی سایت داروخانه را می توان به صورت زیر برشمرد:

اطلاع رسانی عوارض دارویی

بازدیدکنندگان و مخاطبین سایت ممکن است در خصوص عوارض و تداخلات دارویی سوال داشته باشند که می توان در کنار ارائه اطلاعات کامل داروها به سوالاتشان نیز پاسخ داد.

امکان فروش آنلاین ساده و سریع

در صورتیکه روند سفارشگیری از مشتری راحت نباشد میزان فروش از سایت کاسته خواهد شد. از مزیت های اصلی سایت های طراحی شده توسط شرکت سلامت پردازش به راحتی خرید اشاره کرد.

امکان نمایش تاریخ انقضا داروها

 یکی از سوالات رایج در مورد مکمل های تغذیه ای، تاریخ انقضا آنها می باشد. یکی از ویژگی های بارز سایتهای طراحی شده توسط شرکت سلامت پردازش، نمایش تاریخ انقضا محصولات می باشد.

نمایش جدیدترین قیمت تمام داروها

از مزیت های اصلی سایت داروخانه نمایش قیمت داروها و محصولات است. بدین ترتیب مشتریان می توانند پس از مقایسه، اقدام به خرید نمایند. این کار در داروخانه های فیزیکی زمانبر و مشکل است.

ارائه کامل اطلاعات و مشخصات دارویی

در صورتی که اطلاعات دارویی کامل در سایت داروخانه نمایش داده نشود بازدیدکنندگان سایت نمی توانند جواب سوالات خود را پیدا کنند و این باعث کاهش فروش از وبسایت داروخانه خواهد شد.

مراحل و مدارک مورد نیاز برای داشتن داروخانه آنلاین چیست؟

راه اندازی یک داروخانه آنلاین نیازمند سپری نمودن مراحل مختلف و اخذ مجوزهای مربوطه از مراجع ذیصلاح می باشد. این موضوع می تواند باعث سردرگمی دکترها و مسئولین فنی داروخانه گردد برای جلوگیری از این موضوع شرکت سلامت پردازش، علاوه بر طراحی سایت، در مراحل مختلف اخذ مجوز در کنار شما بوده و شما را راهنمایی می کند. در ادامه به طور مختصر این مراحل شرح داده شده است.

برای راه اندازی سایت داروخانه که بخواهید در آن فروش نیز داشته باشید، ابتدا نیاز است تا یک نامه به دانشگاهی که زیر نظر آن هستید با موضوع “درخواست اخذ مجوز فروش اینترنتی” ارسال نمایید. برای تعدادی از دانشگاه ها مانند دانشگاه تهران این کار به صورت الکترونیک و با استفاده از میز خدمات الکتروینک سازمان غذا و دارو صورت می پذیرد. برای سایر دانشگاه ها نیز باید نامه را به صورت دستی به دانشگاه ارائه دهید.

مدارک داروخانه آنلاینپس از آن که نامه را ارسال کرده و جواب نامه را از دانشگاه دریافت کردید مطمئن می شوید که داروخانه شما شرایط تأسیس سایت را دارد. ممکن است داروخانه شما شرایط لازم را نداشته باشد. مثلاً یکی از شرایط افتتاح داروخانه آنلاین امتیاز داروخانه می باشد که معمولاً می بایست بالاتر از ۷۵۰ امتیاز باشد.

پس از آنکه موافقت اولیه دانشگاه را کسب کردید باید نام دامنه سایت را انتخاب کنید. انتخاب یک نام دامنه زیبا که در دسترس باشد و قبلاً گرفته نشده باشد کمی سخت خواهد بود. پیشنهاد می گردد برای این موضوع از مشاوران شرکت سلامت پردازش استفاده نمایید تا بتوانید در کمترین زمان نام دامنه خوب و مناسب داشته باشید.

به یاد داشته باشید برندینگ کسب و کار آنلاین شما با این دامنه خواهد بود بنابراین در انتخاب دامنه دقت لازم را داشته باشید. بعضی از دانشگاهها در خصوص نام وبسایت داروخانه حساسیت هایی دارند مثلاً برایشان مهم است که از کلمه دارو در نام داروخانه آنلاین استفاده شده باشد یا حداقل نامی انتخاب کنید که مرتبط با حوزه داروخانه باشد پس برای راه اندازی سایت داروخانه به این موارد نیز دقت داشته باشید.

مرحله بعد شروع طراحی سایت است. مشخص است که این کار یک کار تخصصی است پس بهتر است آنرا به متخصصین این حوزه واگذار نمایید. پس از آن که سایت داروخانه طراحی گردید نامه ای دیگر که در آن دامنه سایت معرفی شده است به دانشگاه ارسال می کنید، کارشناسان دانشگاه پس از بررسی صورت گرفته در صورتیکه مشکلی در وب سایت نباشد موافقت خود را اعلام کرده و نامه ای به سازمان تجارت الکتروینک مبنی بر اعطای نماد اعتماد الکترونیک ارسال می کنند.

پس از این نامه پرونده شما در سازمان غذا و دارو به کمیسیون ارسال می گردد و پس از موافقت اعضای کمیسیون مجوز فروش اینترنتی شما صادر می گردد. دقت داشته باشید که حتماً باید مجوز فروش اینترنتی خود را در صفحه اول سایت خود قرار دهید.

چه داروخانه هایی نمی توانند سایت فروش اینترنتی داشته باشند؟

دقت داشته باشید که همه داروخانه ها می توانند برای معرفی خود یک وبسایت داشته باشند. اما اگر بخواهید در وبسایت خود محصولات داروخانه ای را به فروش رسانید داروخانه شما باید شرایطی داشته باشد.

طبق قوانین سازمان غذا و دارو در خصوص فروش اینترنتی اقلام غیر دارویی، داروخانه داخلی بیمارستان ها، درمانگاه ها، پلی کلینیک ها و دی کلینیک ها مشمول اخذ مجوز فروش اینترنتی از دانشگاه مربوطه نبوده و فعالیت آنها در این زمینه ممنوع می باشد. این بدین معنی است که این داروخانه ها و مراکز نمی توانند فروشگاه اینترنتی داشته باشند ولی می توانند سایتی برای معرفی مرکز خود داشته باشند به این شرط که اقدام به فروش ننمایند.

داروخانه آنلاین بیمارستان

همچنین داروخانه ای که دارای مجوز فروش اینترنتی  است اگر با کسب مجوز از دانشگاه و یا به دلیل دیگری برای مدت معینی تعطیل شده باشد، مجاز به فروش اینترنتی نخواهد بود.

موارد دیگری که داروخانه نمی تواند فروش اینترنتی داشته باشد، زمانی است که نماد اعتماد الکترونیک باطل شده باشد، در این صورت مجوز فروش اینترنتی به صورت خودکار باطل می گردد و داروخانه مجاز به فروش اینترنتی نخواهد بود و فعالیت داروخانه مذکور محدود به فعالیت عادی داروخانه و زیر نظر مسئول فنی ادامه خواهد یافت ( در این حالت داروخانه موظف است پیغام ” از فروش اینترنتی معذوریم” در صفحه اول وب سایت خود قرار داده و سامانه پذیرش خود را غیر فعال نماید).

در صورتیکه شما از پشتیبانی سلامت پردازش بهره مند باشید ما تضمین می کنیم که هیچ کدام از موارد فوق برای داروخانه آنلاین شما اتفاق نیافتد و با مشکلی روبرو نشوید. در نظر داشته باشید که پشتیبانی سایت شما در سال اول به طور کامل رایگان است و در سالهای بعد نیز با یک هزینه جزئی بر قرار خواهد بود.

چگونه تعداد زیاد اقلام غیر دارویی را در سریعترین زمان در سایت قرار دهیم؟

یکی از موضوعاتی که اکثر مدیران داروخانه های آنلاین از آن ناراضی هستند، فرآیند قرار دادن اطلاعات محصولات و مکمل های تغذیه ای در وبسایت داروخانه است. این مشکل با افزایش تعداد اقلام غیر دارویی که در داروخانه ها وجود دارد و هر روز نیز افزایش پیدا می کند بیشتر نیز می شود. در یک داروخانه متوسط که تمرکز چندانی روی فروش مکمل های تغذیه ای ندارد شاید بیش از ۱۰۰۰ نوع از انواع مکمل ها وجود داشته باشد و این در حالی است که در داروخانه هایی که فروش مکمل های تغذیه ای و سایر اقلام غیر دارویی آنها بیشتر است این رقم ممکن است به بیش چند هزار برسد.

درج گروهی محصول داروخانه آنلاین

مشخص است ورود اطلاعات همه این مکمل ها و محصولات در وبسایت کار آسانی نخواه بود. در حالت عادی ورود این اطلاعات بر عهده خود شما خواهد بود و هیچ شرکتی به شما نخواهد گفت که این کار چقدر مشکل و زمانبر است. پیشنهاد اکثر شرکتها برای این موضوع این است که یک نفر را به صورت ثابت استخدام کنید تا اطلاعات را در داروخانه آنلاین شما درج کند، این روش بسیار کند و هزینه بر است و از سویی استخدام چنین فردی نیز راحت نخواهد بود.

راه حل شرکت سلامت پردازش برای این مشکل ارائه پکیج متنوع محصولی می باشد. شما با انتخاب هر کدام از این پکیج های می توانید اطلاعات تعداد زیادی محصول را مشخصات کامل را در عرض چند دقیقه در سایت درج نمایید. این ویژگی یکی از خدمات متمایز شرکت سلامت پردازش است که به واسطه پایگاه داده قوی دارویی خود می تواند اطلاعات محصولات زیادی را در سایت شما قرار دهد. دقت داشته باشید با انتخاب این خدمات از همان اول اطلاعات انواع مکمل های تغذیه ای در سایت شما قرار داده می شود و شما را از زحمات درج محصول به صورت روزانه رهایی می بخشد.

طراحی سایت داروخانه آنلاین چگونه است؟

داشتن سایت امروزه به یکی از ضروری‌ترین موارد فروش محصولات است. در دنیای تبلیغاتی امروزی داشتن سایت الزامی است. اما این نکته بسیار حائز اهمیت است که سایت خود را به کدام شرکت طراحی می‌سپارید. در این قسمت از به شما می‌گوییم که چگونه تشخیص دهید که آیا طراح کار طراحی سایت ما را به خوبی انجام داده است؟

خوب است بدانید که کار طراحی فروشگاه اینترنتی داروخانه با روش‌های مختلفی انجام می‌شود. یکی از متداول‌ترین روش‌های طراحی سایت داروخانه‌ای استفاده از وردپرس می‌باشد. استفاده از وردپرس جهت طراحی سایت یکی از متداول‌ترین روش‌هایی است که امروزه سایت‌های زیادی به این روش ساخته شده است.

طراحی سایت به روش برنامه‌نویسی از دیگر روش‌های طراحی وبسایت داروخانه می‌باشد. برنامه‌نویسی جهت طراحی سایت به زبان‌های متفاوتی انجام می‌شود. از جمله زبان‌های متداول جهت طراحی سایت می‌توان به ASP و PHP اشاره داشت.

خدمات طراحی سایت داوخانه
فروش آنلاین دارو

چرا برای فروشگاه اینترنتی داروخانه خود به پشتیبانی نیاز داریم؟

یکی از مهم ترین موضوعات در طراحی یک پروژه داروخانه آنلاین مسئله پشتیبانی آن است. پیشتیبانی سایت مسأله ای تخصصی است که نیاز به صرف وقت و تخصص دارد در صورتیکه اکثر موسسین داروخانه ها با توجه به توع فعالیتشان با مشکل کمبود وقت مواجه هستند.

شرکت ما این موضوع را به خوبی درک کرده است و به خاطر همین به صورت ۲۴ ساعته پشتیبانی سایت شما را بر عهده می گیرد هیچ گونه مشکلی سایت داروخانه شما رو تهدید نکند.

در مورد هزینه های پشتیانی سایت داروخانه نیز باید مژده را به شما بدهیم که در سال اول کلاً رایگان است یعنی شما برای پشتیبانی سایت خود در سال اول هیچ گونه هزینه ای نمی کنید و برای سال های بعد نیز یک هزینه خیلی جزئی از شما دریافت می گردد. دقت داشته باشید بسیاری از مشکلات سایت در همان سال اول بروز پیدا می کنند که کلاً هزینه پشتیبانی و برطرف کردن آنها رایگان است.

معرفی تعداد از داروخانه آنلاین موفق

هر روز بر تعداد داروخانه هایی که اقدام به تأسیس داروخانه آنلاین می کنند افزوده می شود. دکترهای داروساز عزیز و یا صاحبان داروخانه ها به خوبی متوجه شده اند نداشتن وبسایت فروش اینترنتی چقدر می تواند بر فروش و داروخانه آنها اثر منفی داشته باشد.

در ادامه تعداد از داروخانه ها را که به این موضوع توجه داشته اند، معرفی شده اند.

  • داروکده: شاید بتوان گفت مشهورترین داروخانه آنلاین داروکده است. همچنین باید گفت این سایت اولین داروخانه آنلاین ایران است. این وبسایت زیر نظر داروخانه جمالزاده فعالیت می کند و طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهد.
  • داروبوم: داروخانه آنلاین داروبوم نیز یکی دیگر از داروخانه های آنلاین موفق است که با ارائه خدمات متمایز توانسته است پاسخگوی نیاز طیف زیادی از بیماران باشد.
  • دارو کلیک: وبسایت فروش این داروخانه توانسته است از نام زیبای خود به خوبی استفاده کند. همانگونه که قبلاً نیز اشاره شد داشتن یک نام دامنه زیبا بسیار مهم است که موسسین این داروخانه به این موضوع توجه داشته اند.
  • دارونگار: این سایت زیر نظر داروخانه دکتر امیر عابدین فعالیت خود را شروع کرده است و با طراحی مناسب توانسته است جایگاه خود را پیدا کند.

قیمت طراحی سایت داروخانه چقدر است؟

سوال بسیاری از افراد که می‌خواهند کار طراحی سایت را انجام دهند این است که قیمت طراحی سایت چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت طراحی سایت داروخانه آنلاین به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله عوامل موثر در نحوه قیمت‌گذاری پروژه طراحی سایت داروخانه می‌توان به نحوه انجام کار طراحی سایت و گرافیک کار طراحی سایت اشاره داشت. به عنوان مثال طراحی سایت‌های وردپرس بسیار مقرون به صرفه‌تر از روش برنامه‌نویسی است.

قابلیت‌های هر سایت با سایت دیگر کاملاً متفاوت است بنابراین قیمت طراحی سایت‌ها نیز با هم متفاوت است. طراحی سایت شما مختص شماست و با توجه به نیازهای شما کار طراحی انجام شده است.

مشاوره رایگان طراحی سایت

قیمت پروژه طراحی سایت داروخانه یا هر سایت دیگری با توجه به هاست و فضای مورد نیاز در اینترنت نیز قیمت‌گذاری می‌شود. بنابراین قیمت طراحی سایت‌ها متفاوت است. با توجه به نیاز شما و بودجه‌ای که برای این کار در نظر گرفته‌اید کار طراحی سایت انجام می‌شود.

  • ثبت دامنهثبت دامنه
  • دارای گواهی SSLدارای گواهی SSL
  • معرفی داروخانهمعرفی داروخانه
  • تنظیمات فروشگاهیتنظیمات فروشگاهی
  • ثبت نام و ورود با موبایلثبت نام و ورود با موبایل
  • سئو بیس بودن سایتسئو بیس بودن سایت
  • ریسپانسیو و واکنشگراریسپانسیو و واکنشگرا
  • ایجاد سیستم پیامکیایجاد سیستم پیامکی
  • وبلاگوبلاگ
  • بخش پشتیبانی آنلاینبخش پشتیبانی آنلاین
  • پشتیبانیپشتیبانی
  • مجوز فروش اینترنتی داروخانهمجوز فروش اینترنتی داروخانه
  • مدیریت محصولاتمدیریت محصولات
  • مدیریت دسته بندی هامدیریت دسته بندی ها
  • امکان تعیین پرداخت در محلامکان تعیین پرداخت در محل
  • امکان تعیین کدهای تخفیف متنوعامکان تعیین کدهای تخفیف متنوع
  • امکان مدیریت برندهاامکان مدیریت برندها
  • درج اسلایدرها و مدیریت بنرهادرج اسلایدرها و مدیریت بنرها
  • مدیریت سفارشاتمدیریت سفارشات
  • مدیریت روش های ارسالمدیریت روش های ارسال
  • گزارشات مالیگزارشات مالی
  • امکان درج هدایا ویژهامکان درج هدایا ویژه
  • امکان پرسش و پاسخامکان پرسش و پاسخ
  • طراحی سایت داورخانه پایه

  • 8,900,000 تومان

    تحویل 20 روز کاری
  • ثبت دامنهدامنه ir
  • دارای گواهی SSLno
  • معرفی داروخانه1 صفحه
  • تنظیمات فروشگاهیno
  • ثبت نام و ورود با موبایلno
  • سئو بیس بودن سایتno
  • ریسپانسیو و واکنشگراyes
  • ایجاد سیستم پیامکیno
  • وبلاگno
  • بخش پشتیبانی آنلاینno
  • پشتیبانی3 ماه
  • مجوز فروش اینترنتی داروخانهno
  • مدیریت محصولاتno
  • مدیریت دسته بندی هاno
  • امکان تعیین پرداخت در محلno
  • امکان تعیین کدهای تخفیف متنوعno
  • امکان مدیریت برندهاyes
  • درج اسلایدرها و مدیریت بنرهاno
  • مدیریت سفارشاتno
  • مدیریت روش های ارسالno
  • گزارشات مالیno
  • امکان درج هدایا ویژهno
  • امکان پرسش و پاسخno
  • طراحی سایت داورخانه حرفه ای (نقره ای)

  • 12,300,000 تومان

    تحویل 30 روز کاری
  • ثبت دامنهدامنه com / ir
  • دارای گواهی SSLyes
  • معرفی داروخانه3 صفحه
  • تنظیمات فروشگاهیyes
  • ثبت نام و ورود با موبایلyes
  • سئو بیس بودن سایتno
  • ریسپانسیو و واکنشگراyes
  • ایجاد سیستم پیامکیno
  • وبلاگno
  • بخش پشتیبانی آنلاینyes
  • پشتیبانی6 ماه
  • مجوز فروش اینترنتی داروخانهyes
  • مدیریت محصولاتyes
  • مدیریت دسته بندی هاyes
  • امکان تعیین پرداخت در محلno
  • امکان تعیین کدهای تخفیف متنوعno
  • امکان مدیریت برندهاyes
  • درج اسلایدرها و مدیریت بنرهاyes
  • مدیریت سفارشاتyes
  • مدیریت روش های ارسالyes
  • گزارشات مالیyes
  • امکان درج هدایا ویژهno
  • امکان پرسش و پاسخno
  • طراحی سایت داورخانه اختصاصی (طلایی)

  • 19,600,000 تومان

    تحویل 40 روز کاری
  • ثبت دامنهدامنه com / ir و خاص
  • دارای گواهی SSLyes
  • معرفی داروخانه5 صفحه
  • تنظیمات فروشگاهیyes
  • ثبت نام و ورود با موبایلyes
  • سئو بیس بودن سایتyes
  • ریسپانسیو و واکنشگراyes
  • ایجاد سیستم پیامکیyes
  • وبلاگyes
  • بخش پشتیبانی آنلاینyes
  • پشتیبانی9 ماه
  • مجوز فروش اینترنتی داروخانهyes
  • مدیریت محصولاتyes
  • مدیریت دسته بندی هاyes
  • امکان تعیین پرداخت در محلyes
  • امکان تعیین کدهای تخفیف متنوعyes
  • امکان مدیریت برندهاyes
  • درج اسلایدرها و مدیریت بنرهاyes
  • مدیریت سفارشاتyes
  • مدیریت روش های ارسالyes
  • گزارشات مالیyes
  • امکان درج هدایا ویژهyes
  • امکان پرسش و پاسخyes

طراحی سایت داروخانه‌ای خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

زمانی که می‌خواهید اقدام به طراحی سایت برای کسب و کار خود کنید به طور حتم با شرکت‌های زیادی در این زمینه روبرو می‌شوید. شرکت‌هایی که کار طراحی سایت را با قیمت‌های متفاوتی به شما ارائه می‌دهند.

ما اینجاییم تا در کنار شما باشیم تا بتوانیم شما را در انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب راهنمایی کنیم. طراحی سایت باید به گونه‌ای باشد که حتماً کاربر بتواند به راحتی با سایت ارتباط برقرار کند. راحتی کاربر و دستیابی به محصولات از اهمیت زیادی برخوردار است.

سایت ساز داروخانه

سایت ساز تکنولوژی است که با استفاده از آن می توانید به آسانی قسمت های مختلف وبسایت داروخانه خود را توسط آن با سلیقه خودتان تغییر دهید. به عنوان نمونه شما با استفاده از ویژگی های سایت ساز به راحتی می توانید محصولات خود را به راحتی و با کمترین زمان در سایت داروخانه خود درج نموده و آن را در معرض عموم قرار دهید.

سایت ساز تکنولوژی است که با استفاده از آن می توانید به آسانی قسمت های مختلف وبسایت داروخانه خود را توسط آن با سلیقه خودتان تغییر دهید. به عنوان نمونه شما با استفاده از ویژگی های سایت ساز به راحتی می توانید محصولات خود را به راحتی و با کمترین زمان در سایت داروخانه خود درج نموده و آن را در معرض عموم قرار دهید.

همچنین با استفاده از سایت ساز داروخانه که توسط سلامت پردازش در اختیار شما قرار داده می شود میتوانید انواع تصاویر و ویدیو و پاکدست های مورد نظر خود را در سایت داروخانه آنلاین خود قرار دهید.

شرکت طراحی سایت مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؟

زمانی که با یک شرکت طراحی سایت روبرو می‌شوید قبل از هر چیز از وی نمونه کار طراحی سایت بخواهید. حتماً نمونه کار مرتبط با کار خود را درخواست نمایید به عنوان مثال اگر شما کار در حوزه فروش محصول می‌باشد حتماً سایت‌هایی را بخواهید که کار فروش در آنها انجام می‌شود.

نمونه کارهای طراحی سایت وی را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهید. مطمئن شوید که آیا کار ارائه شده استانداردهای حوزه طراحی سایت را رعایت کرده است یا خیر.

حتماً به گرافیک کار طراحی سایت دقت کنید. در صورت امکان با مشتری‌های قبلی وی تماس بگیرید و با آگاهی کامل اقدام به تنظیم قرارداد نمایید. بهتر است از شرکت‌های سرشناس و کار بلد بهره ببرید. شرکت‌هایی که کارها متعددی از طراحی سایت را انجام داده‌اند و در بازار طراحی سایت شناخته شده هستند.

یکی از ویژگی‌هایی که برای طراحی سایت داروخانه‌ای و به طور کلی هر نوع سایت فروشگاهی که در آن کاربر بتواند محصولی را خریداری نمایید باید حتماً از بخش‌های مربوط به فروش اینترنتی استفاده نمایید.

خرید اینترنتی و پرداخت اینترنتی یکی از بهترین و ایمن‌ترین روش‌هایی است که در جهت بهبود کسب و کارها مورد استفاده قرار می‌گیرد. روش استفاده از سایت و پرداخت وجه باید به گونه‌ای باشد که کاربر به راحتی و با ایمنی کامل خرید خود را انجام دهد. بنابراین ایمنی و راحتی کار با سایت بسیار حائز اهمیت است.

سایت ساز سلامت پردازش

 

 

چه زمانی نیاز به طراحی سایت داریم؟

امروزه استفاده از سایت و خرید اینترنتی و پرداخت مجازی در میان کاربران بسیار متداول شده است. هزینه‌ای که برای طراحی سایت پرداخت می‌کنید یکبار است. زمانی که شما به صورت شبانه‌روزی و بدون نیاز به نیروی انسانی اضافه بتوانید محصولات خود را به فروش برسانید.

امروزه خریدهای اینترنتی به یکی از اصلی‌ترین روش‌های خرید در میان مشتریان شده است. زمانی که مشتریان شما از فضای مجازی و در دنیای اینترنت به دنبال محصولات شما هستند اگر شما در دنیای واقعی به بهترین شکل ممکن هم کار فروش و بازاریابی را انجام دهید امکان فروش شما کم است. زیرا مشتریان شما در فضای مجازی هستند و می‌خواهند در دنیای مجازی و در اینترنت به محصول خود دست پیدا کنند. بنابراین شما باید در مکانی که مشتری حضور دارد حضور داشته باشید.

طراحی سایت اختصاصی داروخانه

امروزه داشتن سایت یکی از اجزا جدایی ناپذیر هر کسب و کاری است. کسب و کارهای گوناگون با اهداف مختلف اقدام به طراحی وب سایت های مختلف می کنند. داشتن یک وبسایت مناسب هم می تواند به برند سازی بهتر کمک نماید، هم می تواند اهداف بازاریابی را اجرایی نماید.

هر کسب و کار موفقی حتماً ارزشی برای مشتریان ارائه می دهد. وب سایت ها بستری مهیا می کنند که پیام کسب و کارها به گوش مخاطبین آنها برسد. داروخانه ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. داروخانه می توانند خدمات خود را بهتر و بیشتر به گوش مخاطبین خود برسانند. برای همین داشتن یک سایت اختصاصی برای داروخانه می تواند اهمیت دو چندانی پیدا کند.

طبعا خدماتی که یک داروخانه ارائه می دهد با خدمات سایر کسب و کارها متفاوت است پس باید سایت یک داروخانه نیز متفاوت از سایر وب سایت ها باشد. به همین دلیل است اختصاصی بودن سایت یک داروخانه مهم است. سایت های اختصاصی داروخانه ها در شرکت سلامت پردازش به گونه ای طراحی شده اند تا تمام نیاز دکترهای داروساز و داروخانه دار ها را برآروده کنند و به دنبال آن فروش داروخانه را نیز افزایش دهند. اطلاعات اختصاصی در این سایت ها قرار دارد که نیاز مشتریان است و آنها می توانند با مراجعه به سایت شما نیازهای خود را برآورده کنند که این موضوع می توان فروش سایت شما را به شدتت افزایش دهد

طراحی لوگو برای داروخانه، یک نیاز اساسی است!!!

لوگوی داورخانهیکی از اولین موضوعاتی که در طراحی سایت با آن برخورد می کنید لوگوی سایت شما است. لوگوی هر کسب و کاری نشان دهنده شخصیت آن کسب و کار می باشد. طراحی لوگوی مناسب می تواند مشخصات کسب و کار شما را نشان دهد. شما می توانید برای طراحی لوگوی خود از خدمات شرکت سلامت پردازش استفاده کنید. تیم طراحی این مجموعه با توجه به تجربه کاری خود در طراحی سایتهای داروخانه تا کنون توانسته است نیازهای اصلی داروخانه در طراحی لوگو و سایت را بشناسد لذا می تواند لوگوی مد نظر شما را طراحی و اجرا نماید.

طراحی مجدد سایت داروخانه

ممکن است در گذشته شما یک سایت برای داروخانه خود داشته باشید و حال بخواهید آنرا به روز رسانی کنید. همان طور که مشخص است در دنیای امروز که با سرعت زیادی در حال تغییر و بروزرسانی است اگر شما سایت خود را به صورت مرتب بروز نگه ندارید با مشکلاتی موجه خواهید شد. شرکت سلامت پردازش می تواند این کار را برای شما به راحتی انجام دهد.

ممکن است سایت قدیمی شما مشکلاتی نرم افزاری پیدا کرده باشد، ما می توانیم این مشکلات را مرتفع نماییم. ممکن است اطلاعات دارویی سایت شما منقضی شده باشد مثلاً قیمت ها، اطلاعات دارویی ما با توجه کارشناس که خودشان در داروخانه ها فعال هستند می توانیم این اطلاعات را نیز برای شما بروز نگه داریم، یکی از خدمات ما درج محصولات جدید در سایت و یا بروزنگهداری اطلاعات محصولات است. این سرویس یکی از متمایزترین خدمات ما می باشد.

سوالات متداول طراحی سایت داروخانه آنلاین

بله، همانطور که در متن بالا توضیح داده شد با طراحی سایت داروخانه و داشتن داروخانه آنلاین فروش داروخانه به طور چشمگیری تغییر خواهد کرد. علاوه بر آن از نظر برندینگ داروخانه شما در تمام نقاطی که دارای اینترنت هستند معرفی و زبانزد خواهد شد.

پس از طراحی سایت داروخانه و تحویل آن به شما، سلامت پردازش پشتیبانی 3 ماه رایگان را برای شما به عنوان افر ویژه ارائه می دهد.

بله، طراحی سایت داروخانه آنلاین با هر طراحی دلخواه و مد نظر شما امکانپذیر است و تمام تلاش مجموعه سلامت پردازش ارائه بهترین و بروزترین طراحی سایت برای شما می باشد.

سلامت پردازش برای شما علاوه بر پشتیبانی 3 ماه رایگان سایت داروخانه شما، هدیه ویژه لوگو رایگان برای شما در نظر گرفته است.

سئو سایت شامل دو قسمت سئو داخلی و سئو خارجی می شود. قسمتی از سئو داخلی بحث بهینه بودن کدهای سایت و رعایت قوانین ارائه شده از سمت گوگل می باشد. از اینرو کلیه طراحی سایت داروخانه انجام شده توسط مجموعه سلامت پردازش از این نظر به بهترین شکل ممکن پیاده سازی شده اند. حال اگر شما تمایل به سئو کردن سایت داروخانه آنلاین خود را جهت قرار گرفتن در رتبه های برتر گوگل داشته باشید شرکت سلامت پردازش در این مورد همواره در کنار شما خواهد بود.

مجموعه سلامت پردازش با توجه به سابقه چندین و جند ساله در راه اندازی سایت داروخانه آنلاین به تمام چالش های پیش رو برای شما در راه اندازی داروخانه آنلاین آشنا و آگاه است. یکی از این چالش ها دریافت مجوز داروخانه آنلاین می باشد که ما در این زمینه از شروع تا پایان در کنار شما هستیم تا به راحتی این چالش ها را پشت سر بگذارید.

ما با توجه به سابقه چندین ساله در این عرصه خوشحال میشویم تا تجربیات خود را در اختیار شما قرار بدهیم. جهت مشاوره رایگان شما می توانید از طریق تماس با شماره 02188352998 و 09123068479 و یا از طریق پر کردن فرم مشاوره رایگان طراحی سایت از خدمات مشاوره رایگان ما بهرمند شود.

 


 

فرم مشاوره رایگان طراحی سایت

لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان و تخفیفات ویژه فرم زیر را تکمیل نمایید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

    0 0 رای ها
    Article Rating
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 Comments
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    پهلوان
    پهلوان
    2 سال قبل

    سلام، اگه قرارداد ببندیم، می تونید قرارداد و فاکتور رسمی ارائه بدید؟ در ضمن یک نمونه از قراردادهاتون رو برای ما بفرستیم تا ببینیم چجوریه؟

    0
    احمدیان فرد، مسئول فنی داروخانه
    احمدیان فرد، مسئول فنی داروخانه
    2 سال قبل

    سلام، یک شرکت دیگر برای ما سایت طراحی کرده است و ما هم انصافاً راضی هستیم، ولی مشکل ما درج اطلاعات محصولات و مکمل ها در سایت است که کاملاً زمانبر است. از یکی دیگراز همکاران که شما برای آنها طراحی سایت انجام داده اید شنیدم که شرکت سلامت پردزاش برای آنها اطلاعات تمام محصولات را از روز اول در سایت قرار داده است. سوال من این است که آیا برای ما نیز این امکان وجود دارد؟

    0
    چگینی
    چگینی
    2 سال قبل

    با سلام، برای مشاوره تلفنی با آقای معصومی نژاد صحبت داشتیم، می خواستم بدونیم امکان یک جلسه حضور در دفتر شما یا اگر شد داروخانه ما وجود دارد؟ (لطفاً خود آقای معصومی نژاد هم حضور دارند)

    0
    گودرزی
    گودرزی
    2 سال قبل

    با سلام، داروخانه ما اگر بخواهد با شما قرار داد ببند، امکان این که همه کارهای رو شما انجام بدهید وجود دارد؟ مثلاً ما هر اسمی رو که برای داروخانه می خواهیم قبلاً ثبت شده، یا مثلاً خود طراحی لوگو هم مثله اینکه مشکلات خاص خودش رو داره؟ حالا سوال من اینه که آیا شرکت شما علاوه بر طراحی و راه اندازی داروخانه آنلاین در این گونه زمینه های هم می تواند خدماتی ارائه دهد؟ ممنون میشیم سریعتر پاسخ دهید

    0
    دکتر ستایش نظر
    دکتر ستایش نظر
    2 سال قبل

    با سلام، سوال من از شما اینه که برای راه اندازی سایت داروخانه، پس از راه اندازی آموزش هم به پرسنل داروخانه ارائه می دهید یا نه؟ و اگر می دهید این آموزش ها به چه صورتی است؟ با تشکر ستایش نظر

    0
    اشکان نظری فرد
    اشکان نظری فرد
    2 سال قبل

    با سلام، برای طراحی و اجرای پروژه داروخانه آنلاین چه مدارکی باید تحویل داده شود؟ و مدت زمانی که پروژه را انجام می دهید چقدر است؟

    0
    علی محمدی
    علی محمدی
    2 سال قبل

    سلام، میخواستم بدونم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی بهداشتی هم مثل داروخانه آنلاین نیاز به مجوز داره، ممنون

    0
    دکتر میرزایی
    دکتر میرزایی
    2 سال قبل

    سلام، برای راه اندازی سایت داروخانه چه مدارکی از سازمان غذا و دارو نیاز است؟ چه مشخصاتی رو باید ارائه کنیم

    0
    دکتر علی نژاد
    دکتر علی نژاد
    3 سال قبل

    سلام وقت بخیر
    ما داروخانمون خارج از تهران بود با شما تماس گرفتیم و شما برای ما یک سایت داروخانه آنلاین با تمام امکاناتی که فکرشم نمیکردیم طراحی کردید، الان چند وقته از این طراحی سایت میگذره و روز به روز مراجعه کنندگانمون از طریق سایت زیاد شدند خواستم همینجا از تیم حرفه ایتون تشکر کنم.

    0