مشاورین املاک در گذشته روش‌های متنوعی مثل تبلیغ در روزنامه، چاپ بروشور و بنر و… در اختیار داشتند اما این روش‌ها امروزه خیلی کاربرد ندارند و در اکثر اوقات استفاده از آن‌ها حتی مقرون به صرفه هم نیست. در دنیای سریع امروز خیلی از این روش‌ها تقریباً هیچ کاربردی ندارند و تأثیر آن‌ها هم خیلی کوتاه مدت است. به همین خاطر طراحی سایت املاک به‌عنوان روش نوینی برای تبلیغات مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. این روش هم از نظر هزینه و هم از نظر بازخورد عملکرد خیلی بهتری نسبت به روش‌های قدیمی‌تر دارد و به همین خاطر خیلی از مشاورین املاک به استفاده از آن روی میاورند.

با داشتن وبسایت شما یک مشاور املاک ۲۴ ساعته خواهید بود و امکان استفاده از تبلیغات همیشگی را هم خواهید داشت. همچنین به راحتی جامعه خودتان را پیدا خواهید کرد و در نتیجه می‌توانید با کمترین هزینه بیشترین درآمد را داشته باشید.

  • با داشتن سایت دیگر نیازی به هزینه‌های تبلیغاتی ندارید و از تبلیغات سنتی هم خلاص خواهید شد.
  • به تقویت برند شما کمک می‌کند و می‌توانید از رقبای خود پیشی بگیرید.
  • ارتباط با جامعه هدف برای شما آسان‌تر خواهد شد و مخاطبین می‌توانند خیلی سریع‌تر به شما دسترسی داشته باشند.
  • مخاطب می‌تواند ملک موردنظر را روی نقشه ببیند و از دسترسی‌های مختلف آن مطلع شود
  • امکان بازید آسان از ملک: در گذشته بخش زیادی از وقت افراد صرف جستجو و پیدا کردن یک ملک خوب برای خرید و یا اجاره می‌شد و مشتری به سختی می‌توانست به گزینه‌ی دلخواه خودش برسد؛ اما با ظهور و گسترش اینترنت برای این مشکل هم مثل خیلی دیگر از مشکلاتی که با اینترنت رفع شدند چاره‌ای اندیشیده شد. امروزه مخاطب می‌تواند فقط با چند کلیک به اطلاعات جامعی مثل موقعیت و آدرس ملک و همچنین تصاویر سه بعدی آن دسترسی داشته باشد. به همین خاطر امروزه دیگر هیچ نیازی به مراجعه حضوری به بنگاه نیست و خیلی از افراد می‌توانند فقط با استفاده از کامپیوتر ملک مورد نظر خودشان را پیدا کنند.

ویژگی‌های ضروری برای طراحی سایت مشاور املاک

  • ظاهر سایت:

برای طراحی سایت مشاور املاک باید توجه ویژه‌ای به نیازها و دغدغه‌های کاربر شود. همچنین از آنجایی که اکثر مشاورین املاک به صورت محلی فعالیت می‌کنند باید به نیازهای منطقه هم توجه داشته باشید.

  • امکان نمایش موقعیت جغرافیایی ملک:

کاربر باید بتواند موقعیت مکانی ملک را روی نقشه مشاهده نماید و از محل آن اطلاع داشته باشد.

  • امکان محدود کردن جستجو:

کاربر باید قادر باشد براساس اطلاعاتی مثل تعداد اتاق، زیربنای ملک و… جستجوی خود را محدود کند.

  • امکان افزودن آگهی توسط کاربر:

مشتریان باید قادر باشند ملک خود را در سایت شما آگهی کنند. این ویژگی به افزایش فروش و در نهایت افزایش درآمد شما منجر خواهد شد.

البته قابلیت‌هایی که برای طراحی سایت املاک باید در نظر داشت فقط به این موارد محدود نخواهند شد و می‌توان بر حسب نیاز مشتری و مدیر سایت ویژگی‌های متنوعی را در یک سایت املاک گنجاند.

مزایای طراحی سایت املاک توسط سلامت پردازان

  • رویکرد شخصی:

اولین موضوعی که باید در طراحی سایت املاک رعایت شود این است که سایت باید با توجه اهداف شخصی شما طراحی شود. برای مثال در صورتی که قصد دارید به صورت تخصصی در حوزه فروش ملک فعالیت کنید، باید این موضوع در طراحی سایت هم در نظر گرفته شود. رعایت این موضوع در نهایت باعث توسعه کسب و کار شما خواهد شد.

  • طراحی سفارشی:

در سلامت پردازان تمام تلاش ما بر این است که سایت شما با دیگر نمونه‌های موجود در بازار متفاوت باشد و بسته به نیازهایی که دارید سایتی کاملاً منحصر به فرد و اختصاصی برای شما طراحی خواهد شد.

  • طراحی سایت املاک سئو محور:

سئو به کلیه فرآیندها و کارهایی گفته می‌شود که رتبه شما را در سایت گوگل افزایش داده و باعث می‌شود بازدیدکننده‌های سایت شما افزایش یابد. کارشناسان ما در سلامت پردازان تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند که سایتی مبتنی بر اصول سئو برای شما طراحی کنند تا بتوانید به راحتی در عبارات پر بازدیدی مثل اجاره خانه، خرید زمین و… در صفحه اول گوگل قرار بگیرید.

  • پشتیبانی قوی:

مراحل طراحی سایت املاک پس از اتمام پروژه به اتمام نخواهد رسید و برای اینکه بتوانید پاسخگوی نیاز کاربران خود باشید باید حتی پس از اتمام طراحی هم تغییرات مختلفی را در وبسایت خودتان اعمال کنید. از این رو حتی پس از اتمام مراحل طراحی هم کارشناسان سلامت پردازان در کنار شما هستند تا بتوانید بهترین تجربه را برای مشتریان خود رقم بزنید.