در خصوص طراحی سایت کلینیک روانشناسی باید گفت که به اعتقاد روانشناسان، دوران کودکی مهم‌ترین دوره زندگی هر انسان است. تربیت در کودکی تأثیر بسزایی در رفتار، نحوه زندگی و موفقیت او در دوران بزرگ‌ سالی دارد. درواقع والدین با افزایش آگاهی و دانش خود درزمینهٔ روانشناسی کودکان، می‌توانند سلامت روانی او را در آینده تأمین نمایند. تصور کنید کودک به بیماری سرماخوردگی مبتلا شده و تب دارد. در چنین مواقعی به سرعت به پزشک مراجعه می‌کنید؛ اما زمانی که کودک دچار مشکلات روحی و روانی می‌شود، چه می‌کنید؟ در چنین مواقعی والدین با مراجعه به کلینیک‌های روانشناسی و مشاوره با روانشناسان متخصص کودکان، آگاهی لازم درباره اولین اصول تربیت کودک را کسب کنند تا به فرزند خود کمک کنند که با سلامت روان کامل، مراحل زندگی خود را پشت سر بگذارد.

مشاوره آنلاین

 امروزه کلینیک‌‌های روانشناسی نقش بسیار مهمی در سلامت روانی افراد ایفا می‌کنند. مشاوران روانشناس در این نوع کلینیک‌ها با دقت و وسواس انتخاب می‌شوند و بهترین همکاری را برای مشاوره فردی، مشاوره زوج ها، خانواده‌ها و کودکان آن‌ها دارند. مشاوران و روانپزشکان با طراحی سایت کلینیک روانشناسی و استفاده از امکانات و ابزارهای اینترنتی می‌توانند از طریق فضای مجازی اقدام به اطلاع‌رسانی، معرفی خدمات و ارائه خصوصیات مربوط به کلینیک نمایند. راه‌اندازی و طراحی سایت کلینیک روانشناسی، کمک زیادی به مراجعین و متقاضیان مشاوره می‌کند.

طراحی سایت کلینیک روانشناسی بیانگر نوع خدمات، ویژگی های سایت و نحوه خدمات رسانی آنها است.

انواع خدمات قابل ارائه در سایت کلینیک روانشناسی

شما می توانید با طراحی سایت کلینیک روانشناسی خدمات متنوعی را به مخاطبین و مراجعین خود به صورت آنلاین ارائه دهید. 

مشاوره خانواده

امکان نوبت گیری آنلاین و حضوری، برگذاری جلسات مشاوره انفرادی و یا گروهی

مشاوره کودک

آموزش و برگذاری دوره های آنلاین و حضوری برای افزایش مهارت کودک و والدین

مشاوره ازدواج

انواع تست های شخصیت شناسی، مشاوره های فردی و جلسات مشاوره پیش از ازدواج

مشاوره تحصیلی

سنجش افراد، آزمون های استعدادیابی و کمک به ارتقای علمی و پشتیبانی 24 ساعته

طراحی سایت کلینیک روانشناسی کودک

طراحی سایت کلینیک روانشناسی کودک خدمات خوب و مفیدی در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. این نوع سایت با هدف ارائه روش‌های درست تربیتی حاصل از تحقیقات علمی، برطرف کردن نیازهای روحی و روانی کودک، رشد عاطفی کودک و کمک به تکلم صحیح او راه‌اندازی می‌شود. قبل از طراحی این نوع سایت ابتدا باید اهداف، خدمات و نیاز مخاطبان را به طور کامل مورد بررسی و مطالعه قرار دهید. پس از مشخص کردن اهداف سایت و خدماتی که قرار است به کاربران ارائه شود و همچنین پی بردن به نیاز‌های کاربران، می توان انواع خدمات قابل ارائه در سایت و نحوه چیدمان سایت را مشخص کرد.

طراحی سایت روانشناسی کودک

مزایای طراحی سایت کلینیک روانشناسی کودک

طراحی سایت کلینیک روانشناسی کودک مزایای بسیاری دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می شود: معرفی خدمات و ارائه آن‌ها به صورت عکس، متن، صدا، فیلم، نوبت دهی آنلاین و عدم مراجعه حضوری به کلینیک، دریافت هزینه خدمات و ویزیت به صورت آنلاین، امکان عضوگیری برای سایت و رهگیری مخاطبان، ارائه آدرس دقیق و شماره تلفن‌های کلینیک برای مراجعه حضوری یا تماس تلفنی مخاطبان با کارشناسان و روانشناسان سایت، امکان مشاوره آنلاین با روانشناسان کلینیک، انتشار تازه‌ترین اخبار و مقاله‌های مهم روانشناسی کودک در سایت.

خدمات مشاوره بصورت آنلاین

یکی از مهمترین بخش خدمات مشاوره، امکان برگذاری جلسات مشاوره و تراپی بصورت آنلاین و بدون نیاز به حضور فرد در کلینیک روانشناسی است. به این ترتیب هر فرد می تواند بدون صرف زمان خاص، وارد سایت می شود، پس از انتخاب نوبت مناسب می تواند در زمان مشخص شده به اینترنت وصل شده و بصورت تصویری با مشاور خود صحبت کند. این گزینه بخصوص برای افرادی که در شهرهای دیگر زندگی می کنند و یا لازم است مسافت زیادی را برای حضور در کلینیک طی کنند گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

طراحی سایت کلینیک روانشناسی یکی از بهترین گزینه ها برای آسایش و راحتی مخاطبین است تا بهترین خدمات را با صرف کمترین زمان و هزینه دریافت کنند.

همچنین که با وجود ویدئو های آموزشی، آزمون های مختلف در جهت شخصیت شناسی افراد می توانند آگاهی بیشتری را نسبت به خود و دیگران به دست آورده و واکنش های مناسبتری را در شرایط مختلف داشته باشند. 

برگذاری کارگاه های مخلتف بصورت آنلاین توسط مشاوران و روانشناسان زمینه مناسبی برای جذب بیشتر مخاطبان و خدمات دهی راحتتر و کم هزینه تر برای مشاوران دارای سایت فراهم می سازد.

طراحی سایت روانشناسی اگر بصورت اصولی و با توجه به نیاز مخاطبین و جامعه هدف انجام شود کار چندان سختی نخواهد بود. مطالعه جامعه، طرح ریزی استراتژی سایت و همچنین پیاده سازی آن بصورت اصولی می تواند روش مناسبی برای داشتن یک سایت روانشناسی باشد.

روانشناسان نیز می توانند خدمات مشاوره و روان درمانی خود را بصورت آنلاین در قالب جلسات فردی و یا گروهی ارائه دهند. نکته مثبت مشاوره آنلاین، عدم نیاز به حضور فیزیکی و امکان دریافت جلسات مشاوره از منزل و یا شهر محل سکونت خود است. به این ترتیب در زمان و هزینه صرفه جویی می شود.

امروزه برگذاری کلاس های آموزشی، جلسات و دوره های درمانی کارگاه های انگیزشی و مشاوره بصورت آنلاین برگذار می شود که هزینه کمتری چه برای مشاور و چه برای مراجعین در بر خواهد داشت. همچنین سایت روانشناسی و مشاوره فضای بسیار مناسبی برای تبلیغات و بهتر دیده شدن است.