شرکت سلامت پردازان انرژی سبز با تکیه بر تجارب خود و بررسی فضای کسب و کارهای آنلاین و  اکوسیستم استارتاپی کشور متوجه فقدان شرکت هایی که شده است که بتوانند تمام جوانب یک کسب و کار اینترنتی را شناخته و به مدیریت آن بپردازند.
مطمئناً راه اندازی یک کسب و کار آنلاین به عوامل گوناگون نیاز خواهد داشت که بر خلاف باور عموم طراحی وبسایت و یا طراحی یک اپلیکیشن اولین گام و به باور ما ساده ترین آن می باشد.
شرکت سلامت پردازان سعی داشته است از ابتدا تا انتهای یک کسب و کار آنلاین در کنار فعالین این حوزه حضور داشته باشد و با ارائه راهکارهای روز دنیا به آنان کمک نماید.
یک مدیر کسب و کار دیجیتال وظیفه توسعه، پیاده‌سازی و مدیریت کمپین‌های بازاریابی را دارد. وی نقش مهمی در ارتقاء سطح آگاهی از برند در فضای دیجیتال به خصوص در وب‌سایت و دستیابی به مشتریان دارد.

طراحی و ارائه نرم افزارهای مدیریت کسب و کار دیجیتال

سلامت پردازان با تیم متخصص خود نرم افزارهایی در حوزه مدیریت کسب و کارهای دیجیتال به طراحی و پیاده سازی نموده است.

  • نرم افزار اتوماسیون داخلی جهت فروشگاه اینترنتی
  • نرم افزار بخش لجستیک فروشگاه اینترنتی
  • نرم افزار اتوماسیون داخلی تحت وب
  • نرم افزار بررسی رنک محصولات
  • نرم افزار بررسی سئو سایت
  • نرم افزار رصد رقبا

مشاوره و همکاری شرکت سلامت پردازان

شرکت سلامت پردازان با تکیه بر تجارب خود همواره مشتاق ارائه مشاوره به فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ می باشد. سلامت پردازان توانسته است در طول فعالیت خود به تعداد زیادی از کسب و کارهای کوچک، بزرگ و متوسط مشاوره دهد. تمرکز اصلی ما بر کسب و کارهای آنلاین و فروشگاه های آنلاین می باشد. طراحی سایت، طراحی و ارئه نرم افزارهای تخصصی، بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) و دیگر نیازهای این حوزه مانند فروش، بازاریابی اینترنتی، لجستیک محصولات، پیشتیبانی سایت همه در حوزه فعالیت شرکت سلامت پردازان انرژی سبز می باشد.